NYHET: Betal for tjenesten enkelt. Nå får du Fakturaen på SMS. Dagen etter at samtalen er uført får du en sms av oss med din faktura i link når du bruker dinekspert.no sine tjenester på tlf 81568278 - Du kan endre fakturaadresse ved bruk av denne linken her: https://kanting.no/faktura/. Ønsker du å betale over telefonregningen ring 820 99321.
- Ring 815 68 278
- Tast inn rådgiverkoden til din valgte rådgiver eller tast # for å høre en meny over våre ekspertomåder.
- Få svar på det du lurer på
Dineksperts forretningsidé er at du som kunde raskt, enkelt og personlig skal kunne komme i kontakt med en rådgiver når du lurer på noe. Her har du mulighet til å stille ekspertene som er tilknyttet Dinekspert.no konkrete spørsmål om akkurat det DU lurer på NÅR du ønsker, enten det er innenfor helse, jus, data og Internett eller andre områder. Hos oss kan du komme i direkte kontakt med en ekspert på telefon.
Velg din rådgiver, spør om det du lurer på, og rådgiverne vil gjøre alt de kan for at du skal bli fornøyd med tjenesten.
Finn en rådgiver som du mener er riktig i forhold til det spørsmål du har. Du kan også søke på en rådgiverkategori. Ved hver rådgiver er det markert om du kan nå vedkommende per telefon nå. Velg det som er riktig for deg, og få den hjelpen du trenger nå.
Alle telefonsamtaler er anonyme for rådgiveren, dvs at de ikke kan se hvem du er eller hvilket nummer du ringer ifra. Anonymiteten gjelder ikke når man stiller spørsmål til advokater hvor man på grunn av interessekonflikter må oppgi sitt navn dersom man har spørsmål i forhold til konkrete saker.
NYHET: Betal for tjenesten enkelt. Nå får du Fakturaen på SMS. Dagen etter at samtalen er uført får du en sms av oss med din faktura i link når du bruker dinekspert.no sine tjenester på tlf 81658278:PS: Ønsker du faktura i posten må du sende oss en mail om dette!
SLIK BETALER DU:
Når du ringer Dinekspert.no på telefon: 815 68 278 vil vi automatisk sende deg en faktura på SMS dagen etter for betaling av tjenesten. NB ringer du fra fasttelefon vil du få fakturaen i posten!
Faktura kommer som link i en sms til den mobiltelefon du brukte når du ringte tjenesten. Ringer du fra skjult nummer, eller er sperret fra å få faktura, så vil vi automatisk prøve å belaste telefonregningen din med SMS betaling.
Du kan endre fakturaadresse eller sjekke hvilken adresse vi bruker ved denne linken nedenfor her:
NB: Vil du ha faktura og det ikke går automatisk når du ringer, kan det skyldes at din adresse ikke er oppført hos 1880.no, eller ønsker du å endre din adresse pga at telefonen står på arbeidsgiver: Du kan endre fakturaadresse eller sjekke hvilken adresse vi bruker ved denne linken nedenfor her:
NB: Ønsker du kun å betale for samtalen med rådgiveren på dinekspert.no over din telefonregning, så ringer du 82099321 og taster rådgiverens kode. Pga innføringen av ny EU lovgivning fra 1.nov 2021 så må teleleverandørene sette et maks forbruk på alle mobiltelefonnummere. Grensene er 3000 kr pr mnd og kr 600 per samtale. Når dette er brukt opp kan du ikke lengre ringe teletorgnummeret. Du kan da bruke våre tjenester som du ønsker og få faktura for samtalen av oss når du ringer 815 68 278. Har du kontantkort må du bruke vårt fakturanummer, ring da 815 68 278 og få faktura for bruk av tjenesten.
Har du jobbtelefon så kan du bruke tjenesten, vi sender faktura på SMS til den mobiltelefonene du brukte dagen etter at du har brukt vår tjeneste.
Lurer du på noe om betaling av tjenesten ta kontakt med oss på: post@pregonor.se
Prisene for Advokat, Helse, dyrlege og annet kategorien er kr 499,- per samtale, samtalevarighet er 20 minutter, alle andre områder koster 34,90 kr per minutt. Prisen står alltid ved rådgiverprofilen.
NB! For Tarot og Astrologi og Coach/Livsveileder er prisen 34,90 per minutt. Du betaler for per påbegynte minutt. Samtalen blir automatisk brutt etter 60 minutter. (Det tilkommer et fakturagebyr på kr 45 og startavgift på kr 59.) Vi ivaretar din anonymitet ved at rådgiveren ikke vil se hvilket nummer du ringer ifra. Vi gjør oppslag hos 1880.no når du ringer, og den adressen som ligger der og vil bli benyttet som fakturamottaker.
Finner vi ikke informasjon om deg i våre systemer eller hos 1880.no når du ringer, vil samtalen automatisk bli belastet med SMS betaling. Prisen er 34,90 kr pr minutt uten noen andre gebyrer eller kostnader. Ved SMS betaling, forhåndsbetaler du for 5 min av gangen. (5 min gir 174 kr i første sms belastning, første sms trekkes først 2 minutter ut i samtalen og dekker derfor 2 minutter + de 5 neste minutter og belastes med 244 kr) Det er ingen andre gebyrer ved sms betaling. Blir du avvist med mobilbetaling, har kontantkort eller ønsker på betale med kort, så kan du registrere ditt kort her: https://minside.strex.no/ for kortbetaling.
Har du spørsmål, vi hjelper deg gjerne, ta kontakt med oss på mail: post@pregonor.se eller bruk kontaktskjema nede på siden her.
Alle fakturaer blir sendt ut av Collectio AS som en SMS til den mobiltelefonen du brukte når du ringte tjenesten.
Ringer du fra fasttelefon så vil fakturaen komme i hvit anonym konvolutt 3-4 dager etter samtalen.
PS: Ønsker du faktura i posten når du ringer fra mobiltelefon, må du sende oss en mail om dette!
De kan kontaktes her på www.collectio.no eller mail: kontakt@collectio.no
Du kan endre fakturaadresse ved bruk av denne linken her, du kan også sjekke hvilken adresse vi har på det telefonnummeret du ringer ifra:
PS: Vi sender faktura på SMS dagen etter samtale med en rådgiver.
Man må være over 18 år for å bruke denne tjenesten. Utover det kan hvem som helst benytte tjenesten når man måtte ønske.
Man kan få råd innenfor hver kategori, og hver rådgiver har selv lagt ut sin kompetanse. Man vil da få de råd som det er etisk forsvarlig å gi på telefon, og hver rådgiver vil tilstrebe at hver kunde får maksimalt ut av sin samtale.
Er du misfornøyd med tjenesten ber vi deg om å sende inn klageskjema innen 48 timer. Vi vil behandle din klage og komme med en tilbakemelding til deg innen 3 virkedager. Klageskjema finner du her.
Du kan også sende en klage til: Pregonor AB, Marieholmsgatan 10C, 41502 Gøteborg, Sverige eller mail post@pregonor.se
Send en mail til post@pregonor.se om du vil blokkeres fra å bruke tjeneste fra ditt telefonnummer.1. Tjenestene. Dinekspert.no er en markeds aggregator løsning som gjør det mulig for ulike profesjoner å tilby sin kompentanse til sluttkunder gjennom nettsider og ulike telefonnummer tilbys det kontakt med rådgivere innen ulike fagområder. Ansvarlig for Fakturering, kundeforhold og rådgiverhåndtering er Pregonor AB.
2. Nettstedet Innholdet på våre nettsider er et ledd i markedsføring av rådgivere. Informasjon som fremkommer på nettstedet er ikke å anse som rådgivning.
3. Rådgiverne. Alle rådgiverne som annonserer på nettstedet er selvstendige. Ingen av rådgiverne er ansatt hos Pregonor AB. Hver enkelt rådgiver er selv ansvarlige for de råd som gis eller ikke gis. En telefonsamtale vil vanligvis avdekke om du har behov for ytterligere bistand. Ikke alle spørsmål er egnet for løsning via telefon eller elektronisk kommunikasjon.
Nettstedet gir mulighet for å komme i kontakt med rådgivere innenfor en rekke fagområder. Det presiseres uttrykkelig at Pregonor AB ikke er ansvarlig for kvaliteten av eventuelle råd og veiledning som gis via rådgivere tilknyttet DinEkspert.no/Pregonor AB, men vi vil gjerne høre om du er misfornøyd med tjenesten. Verken styret, daglig leder, medarbeiderne eller DinEkspert.no eller Pregonor AB kan stilles til direkte eller indirekte ansvar for noen form for ulempe, tap, skade, lyte eller mén som direkte eller indirekte måtte være konsekvens av bruk eller misbruk av informasjon gitt av rådgivere tilknyttet nettstedet.
Svarene du får gir kun generell informasjon basert på spørsmålet du har stilt. Innenfor helsekategoriene er svar verken forebyggende, diagnostisk, behandlende, helsebevarende eller rehabiliterende. Et svar er derfor ikke «helsehjelp» etter Helsepersonellovens definisjon. Svaret du får må aldri brukes som utgangspunkt for å stille diagnoser eller avgjøre valg av behandling.
Pregonor AB vil understreke at ved mistanke om et helseproblem må lege alltid kontaktes. Hvis liv og helse står på spill, må du straks ringe 113 – medisinsk nødhjelp. Ved annet behov for legehjelp kan du kontakte fastlegen din eller legevakttjenesten i det området du befinner deg.
4. Spørsmål via telefon og pris. Du ringer feks 815 68 278 og taster rådgiverkoden til din valgte rådgiver. Tjenesten koster 399,- per samtale og er begrenset til 20 minutter. Faktura kommer i posten og sendes til den adressaten som står oppført på dette nummeret hos 1880.no. Har du benyttet tjenesten med din telefon tidligere så brukes denne adressen. Vil du endre eller ringer du fra bedriftstelefon? Klikk på linken for å endre eller se den fakturaadresse som blir brukt fra din telefon hos oss: https://kanting.no/faktura/ NB! For Tarot og Astrologi og Coach/Livsveileder er prisen 34,90 per minutt Du betaler for antall hele minutter du snakker med rådgiveren, du kan selv avslutte samtalen når du ønsker. Det tilkommer et fakturagebyr på kr 45 og startavgift på kr 59. Vanlige tellerskritt fra din telefon blir belastet som vanlig fra din teleleverandør. Samtalen som settes opp vil automatisk bli brutt etter 60 minutter. Rådgiveren vil ikke se hvilket telefonnummer du ringer fra.
Faktureringen er overført til Collectio AS. Hvis vi ikke finner informasjon om deg i våre systemer når du ringer, vil samtalen bli belastet med SMS betaling på din telefonregning. Du bli belastet ved sms betalinger under samtalen, tilsvarende 34,90 kr pr minutt og du forhåndsbetaler for 5 min av gangen.
Ansvarlig er Pregonor AB, Marieholmsgatan 10C, 415 02 Gøteborg,Sverige Tlf Kundeservice: 21896110
6. Kvalitetskontroll. Pregonor AB vil fortløpende foreta kvalitetskontroll av veiledning som gis av rådgiverne som er tilknyttet nettstedet basert på kundetilbakemeldinger. Dette innebærer ikke at Pregonor AB står ansvarlig for kvaliteten av rådgivernes kommunikasjon med sluttbrukere, men at rådgivere som ikke overholder selskapets rettningslinjer vil bli fjernet.
7. Personopplysninger. Pregonor kan i forbindelse at du besøker websiden, bruker telefonlinjen eller i det øvrige kontakter Pregonor komme til å behandle dine personopplysninger. For mer informasjon om Pregonors behandling av personopplysninger henvises du til vår integritetspolicy for kunder som du finner her under personopplysninger.
8. Betaling. Ved bruk av tjenestene per telefon (815-nummer) vil ringeminuttene bli registrert og oversendt til vår faktureringspartner Collectio AS. Du vil motta en faktura på SMS eller i posten innen 1 uke etter at du har foretatt din oppringing. Betalingsfrist er satt til 14 dager. Regningen kommer fra Pregonor AB.
9. Klage. Dersom du er av den oppfatning at svaret du får ikke er tilfredsstillende, eller at svaret er i strid med lovgivning, forskrifter, avtaler eller etiske retningslinjer, ber vi deg ta kontakt med Pregonor AB via mail post@pregnor.se eller telefon 2189 6110
10. Tvisteløsning. Enhver tvist vedrørende Pregonor AB er underlagt gjeldende lover og regler i Sverige. Dersom forhandlinger ikke fører frem, løses tvister ved ordinær domstolsbehandling.
11. Cookies. Vi bruker såkalte cookies. En cookie er en datafil som lagres på din datamaskin. Cookies på denne hjemmesiden brukes for å muliggjøre tilpasset markedsføring online. Dine tidligere besøk på denne hjemmesiden kan gjennom lagring av cookies påvirke hvilke annonser som vises for deg på Internett av tredjeparter, slik som Google. Disse partene kan på denne måten i fremtiden komme til å vise deg våre annonser online på Internett. Om du ikke vil tillate lagring cookies på din data kan du stenge det av i din weblesers innstillinger eller første gangen du besøker nettsiden vil du få informasjon om å akseptere eller slå av dette..