NYHET: NYHET! – Vipps betaling – Kort betaling – Faktura eller Mobilbetaling. Du er anonym ovenfor rådgiveren når du ringer.
- Ring 815 68 278 - 82099321 eller 81511130
- Tast inn rådgiverkoden til din valgte rådgiver eller tast # for å høre en meny over våre ekspertomåder.
- Få svar på det du lurer på
Dineksperts forretningsidé er at du som kunde raskt, enkelt og personlig skal kunne komme i kontakt med en rådgiver når du lurer på noe. Her har du mulighet til å stille ekspertene som er tilknyttet Dinekspert.no konkrete spørsmål om akkurat det DU lurer på NÅR du ønsker, enten det er innenfor helse, jus, data og Internett eller andre områder. Hos oss kan du komme i direkte kontakt med en ekspert på telefon.
Velg din rådgiver, spør om det du lurer på, og rådgiverne vil gjøre alt de kan for at du skal bli fornøyd med tjenesten.
Finn en rådgiver som du mener er riktig i forhold til det spørsmål du har. Du kan også søke på en rådgiverkategori. Ved hver rådgiver er det markert om du kan nå vedkommende per telefon nå. Velg det som er riktig for deg, og få den hjelpen du trenger nå.
Alle telefonsamtaler er anonyme for rådgiveren, dvs at de ikke kan se hvem du er eller hvilket nummer du ringer ifra. Anonymiteten gjelder ikke når man stiller spørsmål til advokater hvor man på grunn av interessekonflikter må oppgi sitt navn dersom man har spørsmål i forhold til konkrete saker.
strong>SLIK BETALER DU:
FAKTURABETALING:
Ønsker du å betale med faktura så ringer du: 815 68 278 for å snakke med din rådgiver.
Vi gjør oppslag hos 1880.no når du ringer for å få din adresse, om vi ikke har den fra før. Fakturaen blir levert deg neste virkedag som efaktura eller digipost. Har du ikke åpnet for efaktura eller digipost, vil vi sende fakturaen til din mobiltelefon på SMS.
Står adressen på din telefon på arbeidsgiver, eller du vil sjekke og eventuelt endre din adresse kan du gjøre det her:
https://kanting.no/faktura/
NB: Ønsker du faktura og det ikke går automatisk når du ringer, kan det skyldes at din adresse ikke er oppført hos oss eller 1880.no hvor vi gjør oppslag når du ringer, eller at du har ubetalte regninger.
Du kan da benytte tjenesten med en annen betalingsmåte.
BETALING OVER TELEFONREGNINGEN:
Ønsker du å betale over telefonregningen så kan du ringe 82099321 samtalen vil da bli belastet din telefonregning.
Om du blir avvist for dette når du ringer kan det skyldes begrensninger i ditt telefon abonnement.
Du kan da benytte tjenesten med en annen betalingsmåte.
BETALING MED VIPPS/KORTBETALING:
Vil du betale med Vipps eller kortbetaling må du forhåndskjøpe minutter før du ringer.
Gå til : vipps.dinekspert.no og legg inn det mobilnummeret du vil ringe ifra. Kjøp det antall minutter du ønsker, og betal med vipps eller kortbetaling.
Når kjøpet er fullført kan du ringe tjenesten på tlf:81511130
PS: Du må ringe fra det mobilnummeret du brukte da du kjøpte de forhåndskjøpte minuttene, og du kan kun ringe tjenesten på tlf 81511130 for å nå din rådgiver når du har betalt med vipps/kortbetaling
Du må ha minimum 3 forhåndskjøpte minutter tilgjengelig for å komme igjennom til en rådgiver.
Har du jobbtelefon, eller ikke ønsker faktura eller belastning på mobilregningen så kan du bruke Vipps/kortbetaling som beskrevet ovenfor.
Forhåndskjøp samtaletid her: vipps.dinekspert.no
Lurer du på noe om betaling av tjenesten ta kontakt med oss på: post@pregonor.se
PRISER:
Prisene for Advokat, Helse, dyrlege og annet kategorien er kr 499,- per samtale, samtale varighet er 20 minutter.
NB! For Tarot og Astrologi og Coach/Livsveileder er prisen 39,90 per minutt. Du betaler for per påbegynte minutt. Samtalen blir automatisk brutt etter 60 minutter. (Det tilkommer et fakturagebyr på kr 1o om du velger faktura og det er en samtale startpris på kr 99.) (Ønsker du ikke faktura og fakturagebyr så kan du benytte betalingen over telefonregningen og bruke tlf: 82099321 eller forhåndskjøpe ringeminutter med Vipps/kort betaling.) OBS: For Vipps/kortbetaling er det egne priser for forhåndskjøpte minutter.
Alle priser er inkl mva.
Har du spørsmål, vi hjelper deg gjerne, ta kontakt med oss på mail: post@pregonor.se eller bruk kontaktskjema nede på siden her.
Alle fakturaer blir sendt ut av Collectio AS.
Ringer du fra fasttelefon så vil fakturaen komme i hvit anonym konvolutt 3-4 dager etter samtalen.
PS: Ønsker du faktura i posten når du ringer fra mobiltelefon, må du sende oss en mail om dette!
De kan kontaktes her på www.collectio.no eller mail: kontakt@collectio.no
Ønsker du at ditt nummer skal blokkeres fra å bruke tjenesten, send oss en mail.
Du kan endre fakturaadresse ved bruk av denne linken her, du kan også sjekke hvilken adresse vi har på det telefonnummeret du ringer ifra:
PS: Vi sender faktura første virkedag etter samtalen er gjennomført.
Man må være over 18 år for å bruke denne tjenesten. Utover det kan hvem som helst benytte tjenesten når man måtte ønske.
Man kan få råd innenfor hver kategori, og hver rådgiver har selv lagt ut sin kompetanse. Man vil da få de råd som det er etisk forsvarlig å gi på telefon, og hver rådgiver vil tilstrebe at hver kunde får maksimalt ut av sin samtale.
Er du misfornøyd med tjenesten ber vi deg om å sende inn klageskjema innen 48 timer. Vi vil behandle din klage og komme med en tilbakemelding til deg innen 3 virkedager. Klageskjema finner du her.
Du kan også sende en klage til: Pregonor AB, Marieholmsgatan 10C, 41502 Gøteborg, Sverige eller mail post@pregonor.se
Send en mail til post@pregonor.se om du vil blokkeres fra å bruke tjeneste fra ditt telefonnummer.I I henhold til "Lov om Angrerett", så er det ikke angrerett på telefonsamtaler da de er individuelt tilpassede leveranser. Det er Angrerett på kjøp av ringeminutter. Ubrukte ringeminutter kan refunderes inntil 14 dager etter kjøp. Kontakt kundeservice på post@pregonor.se for å bruke angreretten. Du vil motta et angrerettskjema på e-post som kan benyttes til dette. Refusjonen vil utbetales innen 14 dager til det kontonummer som du oppgir til oss. Det er ikke Angrerett på etterskuddsvis betaling av telefonsamtale.
1. Tjenestene. Dinekspert.no er en markeds aggregator løsning som gjør det mulig for ulike profesjoner å tilby sin kompentanse til sluttkunder gjennom nettsider og ulike telefonnummer tilbys det kontakt med rådgivere innen ulike fagområder. Ansvarlig for Fakturering, kundeforhold og rådgiverhåndtering er Pregonor AB org 556762-7871 . Kunder i Norge gjennom Pregonor AB org 917189498.
2. Nettstedet Innholdet på våre nettsider er et ledd i markedsføring av rådgivere. Informasjon som fremkommer på nettstedet er ikke å anse som rådgivning.
3. Rådgiverne. Alle rådgiverne som annonserer på nettstedet er selvstendige. Ingen av rådgiverne er ansatt hos Pregonor AB. Hver enkelt rådgiver er selv ansvarlige for de råd som gis eller ikke gis. En telefonsamtale vil vanligvis avdekke om du har behov for ytterligere bistand. Ikke alle spørsmål er egnet for løsning via telefon eller elektronisk kommunikasjon.
Nettstedet gir mulighet for å komme i kontakt med rådgivere innenfor en rekke fagområder. Det presiseres uttrykkelig at Pregonor AB ikke er ansvarlig for kvaliteten av eventuelle råd og veiledning som gis via rådgivere tilknyttet DinEkspert.no/Pregonor AB, men vi vil gjerne høre om du er misfornøyd med tjenesten. Verken styret, daglig leder, medarbeiderne eller DinEkspert.no eller Pregonor AB kan stilles til direkte eller indirekte ansvar for noen form for ulempe, tap, skade, lyte eller mén som direkte eller indirekte måtte være konsekvens av bruk eller misbruk av informasjon gitt av rådgivere tilknyttet nettstedet.
Svarene du får gir kun generell informasjon basert på spørsmålet du har stilt. Innenfor helsekategoriene er svar verken forebyggende, diagnostisk, behandlende, helsebevarende eller rehabiliterende. Et svar er derfor ikke «helsehjelp» etter Helsepersonellovens definisjon. Svaret du får må aldri brukes som utgangspunkt for å stille diagnoser eller avgjøre valg av behandling. Spåtjenester må sees på som en underholdningstjeneste.
Pregonor AB vil understreke at ved mistanke om et helseproblem må lege alltid kontaktes. Hvis liv og helse står på spill, må du straks ringe 113 – medisinsk nødhjelp. Ved annet behov for legehjelp kan du kontakte fastlegen din eller legevakttjenesten i det området du befinner deg.
4. Spørsmål via telefon og pris. SLIK BETALER DU: FAKTURABETALING: Ønsker du å betale med faktura så ringer du: 815 68 278 for å snakke med din rådgiver. Vi gjør oppslag hos 1880.no når du ringer for å få din adresse, om vi ikke har den fra før. Fakturaen blir levert deg neste virkedag som efaktura eller digipost. Har du ikke åpnet for efaktura eller digipost, vil vi sende fakturaen til din mobiltelefon på SMS. Står adressen på din telefon på arbeidsgiver, eller du vil sjekke og eventuelt endre din adresse kan du gjøre det her: https://kanting.no/faktura/ NB: Ønsker du faktura og det ikke går automatisk når du ringer, kan det skyldes at din adresse ikke er oppført hos oss eller 1880.no hvor vi gjør oppslag når du ringer, eller at du har ubetalte regninger. Du kan da benytte tjenesten med en annen betalingsmåte. BETALING OVER TELEFONREGNINGEN: Ønsker du å betale over telefonregningen så kan du ringe 82099321 samtalen vil da bli belastet din telefonregning. Om du blir avvist for dette når du ringer kan det skyldes begrensninger i ditt telefon abonnement. Du kan da benytte tjenesten med en annen betalingsmåte. BETALING MED VIPPS/KORTBETALING: Vil du betale med Vipps eller kortbetaling må du forhåndskjøpe minutter før du ringer. Gå til : vipps.dinekspert.no og legg inn det mobilnummeret du vil ringe ifra. Kjøp det antall minutter du ønsker, og betal med vipps eller kortbetaling. Når kjøpet er fullført kan du ringe tjenesten på tlf:81511130 PS: Du må ringe fra det mobilnummeret du brukte da du kjøpte de forhåndskjøpte minuttene, og du kan kun ringe tjenesten på tlf 81511130 for å nå din rådgiver når du har betalt med vipps/kortbetaling Du må ha minimum 3 forhåndskjøpte minutter tilgjengelig for å komme igjennom til en rådgiver. Har du jobbtelefon, eller ikke ønsker faktura eller belastning på mobilregningen så kan du bruke Vipps/kortbetaling som beskrevet ovenfor. Forhåndskjøp samtaletid her: vipps.dinekspert.no
Ansvarlig er Pregonor AB org:556762-7871. Kunder i Norge gjennom Pregonor AB org 917189498.
, Marieholmsgatan 10C, 415 02 Gøteborg,Sverige Tlf Kundeservice: 218961106. Kvalitetskontroll. Pregonor AB vil fortløpende foreta kvalitetskontroll av veiledning som gis av rådgiverne som er tilknyttet nettstedet basert på kundetilbakemeldinger. Dette innebærer ikke at Pregonor AB står ansvarlig for kvaliteten av rådgivernes kommunikasjon med sluttbrukere, men at rådgivere som ikke overholder selskapets rettningslinjer vil bli fjernet.
7. Personopplysninger. Pregonor kan i forbindelse at du besøker websiden, bruker telefonlinjen eller i det øvrige kontakter Pregonor komme til å behandle dine personopplysninger. For mer informasjon om Pregonors behandling av personopplysninger henvises du til vår integritetspolicy for kunder som du finner her under personopplysninger.
8. Betaling. Prisene for Advokat, Helse, dyrlege og annet kategorien er kr 499,- per samtale, samtale varighet er 20 minutter. NB! For Tarot og Astrologi og Coach/Livsveileder er prisen 39,90 per minutt. Du betaler for per påbegynte minutt. Samtalen blir automatisk brutt etter 60 minutter. (Det tilkommer et fakturagebyr på kr 39 og startavgift på kr 99.) (Ønsker du ikke faktura og fakturagebyr så kan du benytte betalingen over telefonregningen og bruke tlf: 82099321 eller forhåndskjøpe ringeminutter med Vipps/kort betaling.) OBS: For Vipps/kortbetaling er det egne priser for forhåndskjøpte minutter. Alle priser er inkl mva. Regningen kommer fra Pregonor AB og all fakturering og inkasso utføres av Collectio AS
9. Klage. Dersom du er av den oppfatning at svaret du får ikke er tilfredsstillende, eller at svaret er i strid med lovgivning, forskrifter, avtaler eller etiske retningslinjer, ber vi deg ta kontakt med Pregonor AB org: 917189498 via mail post@pregnor.se eller telefon 2189 6110
10. Tvisteløsning. Enhver tvist vedrørende Pregonor AB er underlagt gjeldende lover og regler i Sverige. Dersom forhandlinger ikke fører frem, løses tvister ved ordinær domstolsbehandling.
11. Cookies. Vi bruker såkalte cookies. En cookie er en datafil som lagres på din datamaskin. Cookies på denne hjemmesiden brukes for å muliggjøre tilpasset markedsføring online. Dine tidligere besøk på denne hjemmesiden kan gjennom lagring av cookies påvirke hvilke annonser som vises for deg på Internett av tredjeparter, slik som Google. Disse partene kan på denne måten i fremtiden komme til å vise deg våre annonser online på Internett. Om du ikke vil tillate lagring cookies på din data kan du stenge det av i din weblesers innstillinger eller første gangen du besøker nettsiden vil du få informasjon om å akseptere eller slå av dette.
12.Angrerett. I I henhold til "Lov om Angrerett", så er det ikke angrerett på telefonsamtaler da de er individuelt tilpassede leveranser. Det er Angrerett på kjøp av ringeminutter. Ubrukte ringeminutter kan refunderes inntil 14 dager etter kjøp. Kontakt kundeservice på post@pregonor.se for å bruke angreretten. Du vil motta et angrerettskjema på e-post som kan benyttes til dette. Refusjonen vil utbetales innen 14 dager til det kontonummer som du oppgir til oss. Det er ikke Angrerett på etterskuddsvis betaling av telefonsamtale.